2014. április 26., szombat

2013. Szeptember 2. Hétfő

- Lili, utoljára mondom hogy mássz ki! - kiabált Patrik. Erre sem mozdultam, ahogy az előzőekre sem. Levi jött be a szobámba, felöltözve.! Szó szerint kihúzott az ágyból. Talpra állított és be vitt a fürdőbe, majd becsukta az ajtót. Kimostam a fogam, és megmostam az arcom. Megfésülködtem és kimentem a szobámból, mint egy hulla. Bementem a gardróbba és a kiválasztott ruhámat felvettem. Hosszú ujjú ruha, aminek a keze csipke mintás. Felvettem egy sötét zöld kardigánt, amin szegecsek vannak. Elő halásztam a a csipkés lapos talpú cipőmet, majd felhúztam a lábamra, majdnem kacsalábra. De végül is jól vettem fel. Majd a táskámat, amiben nem volt semmi, csak egy füzet és több toll, felvettem a fél vállamra, és lementem a többiekhez.
- Jó reggelt - dünnyögtem. Anya a kezembe nyomta a tízórai pénzemet és az epres vizemet, majd kimentünk a kocsihoz. Útközben mindent elraktam a táskámba. Szűk 10 perc alatt a suli előtt is voltunk. Az út alatt nem sikerült meginnom a kávét, így félig meddig üres papír pohárral a kezembe szálltam ki a kocsiból. Patrik megkereste Rolit, mi pedig Levivel leültünk egy üres padra az udvaron. Körülöttünk persze mindenki örült, hogy újra láthatja a barátait, csoportokban beszélgettek. De néha észre lehetett venni eltévedt kilencedikeseket. Levivel, amikor leültünk a padra, megosztotta velem a fülhallgatóját, és Tankcsapdát hallgattunk.
- Kapcsold át Nirvanára. Légysziii - kérleltem.
- Bocs, ez a mi padunk. - jött oda az a csaj, aki tegnap Hubával volt. Vagyis aki elvette tőlem Hubát.
- Kit érdekel? - szólt vissza Levi. - Van elég hely hogy letudjatok ülni, nem?
- Elsős vagy, ugye? - nevetett a barna.
- Ja. - gúnyolódott.
- Akkor ide figyelj öcsi.. - kezdett bele a barna hajú csaj.
- Te figyelj ide - álltam fel. - Nincs rá írva a padra a neved, nem a tiéd. Az öcsémet pedig ne piszkáld, és igaza van, le tudtok ülni. - szóltam vissza.
- Akkoraa - kezdett volna bele, de Huba félbeszakította.
- Égen-földön kerestelek. Csinos vagy szépség. - ölelt meg, és egy puszit nyomott az arcomra.
- Leülsz? - kérdeztem mosolyogva.
- Akkor ha te is. - mosolygott, miközben leültünk Levi mellé.
- Ez elég nyálas. - fintorgott Levi. - Inkább magatokra hagylak.
- Eszedbe ne jusson innen elmenni - bigyesztettem le az alsó ajkam.
- Megkeresem az osztályom. Majd találkozunk. - mosolygott Levi.
- Huba vagyok - nyújtotta a kezét Levi felé.
- Levi. - fogtak kezet.
- 9? - kérdezte Huba.
- Fogalmam nincs, de azt hiszem az évnyitót a mosdóba töltöm. - vont vállat.
- Én is ott töltöttem tavaly, Nirvana remek társaság. - nevetett.
- Mint Lili. - röhögött Levi. - Már mint ő nem ott töltötte az évnyitót, csak rá van kattanva a Nirvanára. Mit csináltál tavaly évnyitókor? - gondolkozott nevetve Levi. Szúrós pillantásokkal díjaztam, mert Huba egyből rákérdezett.
- Mit? - mosolygott.
- Majd elmeséli. - nevetett Levi, majd el ment.
- Megjegyzem a neved. - szólt utána Huba, Levi pedig hátra fordult. - Mindig felolvassák az elsősök nevét ilyenkor, majd meghallgatom hogy A vagy B.
- Kösz - bólogatott Levi és bement a suliba. Előtte még a kezébe nyomtam az üres kávés poharamat, így kidobta miközben bement.
- Kaptál valamit amúgy az évnyitóért? - kérdeztem, miközben hátra dőltem.
- Aha, egy szóbelit. - vont vállat, majd megint lovagló ülésbe ráült a padra. - És neked milyen ügyeid voltak? - adott egy puszit az arcomra. - Évnyitó?
- Hát - mosolyogtam. - Elaludtam. - mondtam, mire felnevetett. - Nem vicces.
- De az. Mi az hogy elalszol? - mosolygott.
- Nem ittam kávét.
- Óóó, így már minden világos. - bólintott. - Tudod, ha tesódnak nem ígértem volna meg, hogy megnézem melyik osztályba jár, akkor újra elmennék a mosdóba. De most nem a Nirvanát hívnám társaságul, hanem téged. Jó volt a tegnapi nap, egy ideig. Kár, hogy jött a fekete sereg hadvezére. De egyébként élveztem minden egyes percét. - húzott magához és átölelt.
- Ruhába vagyok. - néztem rá, arra utalva, hogy nem olyan jó ötlet csak úgy össze vissza mozgolódni.
- Igen, és ha még nem mondtam volna nagyon csinos vagy - suttogta a fülembe.
- Nem jó ötlet mozgolódni ülve. - néztem rá, mire felnevetett és fel állt. Felém nyújtotta a kezét, én pedig elfogadtam és segített fel állni.
- A táskákat már le kellett volna rakni - szólt ránk egy idősebb hölgy. Olyan magyar vagy matek tanár kinézete volt.
- Megyünk is - fogta meg Huba a kezem és maga után húzott. Nem szólt az út alatt, csak fogta a kezem. Mintha járnánk, pedig nem is, de jó lett volna ha úgy megyünk végig, mint egy pár. Aranyos srác, jó lenne még jobban megismerni.. Csak az a legnagyobb gáz, hogy Ricsi a legjobb barátja, és Ricsi meg Zita egy pár.
- Baj van? - kérdezte miközben vissza mentünk az udvarra.
- Semmi, csak - emeltem fel a kezünket.
- Ó, bocsi - engedte el. - Elfelejtettem. - vont vállat.
- Nee - húztam el a számat, ő pedig egy halvány mosolyt húzott az arcára.
- Hubaa - szólt egy csapat, amikor elmentünk mellettük. - Hé, Gyere ide. - szólt az egyik.
- Oda megyünk? - kérdezte mosolyogva.
- Menj nyugodtan, valakit megkeresek hogy melyik osztályba fogok járni. - húztam el a számat.
- Na? - kérdezte más valaki a társaságból.
- Veled megyek. - mosolygott.
- Egyedül is eltudom intézni. - mosolyogtam vissza.
- Hát jó. - biggyesztette le az alsó ajkát. - De keress meg.
- Rendben. - bólintottam.
- És egy puszit kérek, amiért nem mehetek veled. - nevetett én pedig egy puszit nyomtam az arcára. - Máris jobban érzem magam. Keress meg. - tette fel a mutató ujját.
- Megfenyegetsz?
- Ó, simán. - karolt át a derekamnál - Bár mit meg teszek hogy el gyere velem még egyszer fagyizni, vagy kávézni, vagy vacsorázni. - nagyon jól éreztem magam tegnap. Tudom, hogy már mondtam de nem válaszoltál, vagy nem is akarsz? Te jó ég. - lépett hátrébb és elengedett.
- Szerinted - fogtam meg a kezét. - Megpusziltam volna az arcod, ha én nem éreztem volna jól magam? Szerinted ...
- Csak leráztál. Kétszer is. - vágott közbe majd biggyesztette le az alsó ajkát.
- Tehát - mondtam és újra magához húzott - Fagyi? Kávé? Vacsi?
- Még átgondolom, de az is lehet hogy mindhármat betervezhetnénk. Mikor érsz rá? Mondjuk ma?
- Úszni megyek suli után, de az csak egy óra.. - húztam el a számat.
- Lili - szólt egy fiatal pasi.
- Majd megbeszéljük. Nem mozdulok, meg várlak - kacsintott, és elengedett.
- Szia, Attila vagyok, az osztályfőnököd. A 10.B-t kell keresned, de látom már Hubát megtaláltad. Majd órán találkozunk. - mondta, és el is fordult. Azért szimpatikus volt..
Vissza mentem Hubához, és tényleg ott állt.
- Na? - mosolygott, amikor oda léptem elé.
- 10.B. - vontam vállat.
- Ó, nem leszünk osztálytársak. - szomorkodott. - Gyere, azért bemutatlak a többi srácnak is, de viszont jelzem, hogy az enyém vagy. - mosolygott. - Egyébként Ricsivel osztálytársak lesztek.
- Nem vagyok senkié.
- Csak megjelölöm a területem.
- Tudod mit? Pisild körbe - tártam szét a karjaimat csodálkozva, mire felnevetett.
- Csak a mosdóba fogunk kikötni.. - jegyezte meg.
- Bolond vagy - suttogtam lehajtott fejjel. - Egyébként - néztem fel nevetve. - Mi volt ez a kacsintás az előbb? Így szerzed be az áldozataidat? - mosolyogtam.
- Imádom mikor nevetsz manó. - mosolyodott el.
- Ó, Huba, hát Itt vagy - lépett közénk Petra, egyből Huba elé fordulva. - Már kerestelek. - mondta nyájasan és végig simított a felső testén.
- Hát, akkor majd - intettem bénán és sarkon fordultam.
- Petra - szólt Huba unottan. - El mennél? Lili, várj már. - kiáltotta.
- Na de szerelmem.. - kezdett bele Petra.
- Majd találkozunk. - mosolyogtam Hubára, és megláttam Levit, egyedül, zenét hallgatott. Mi lett a mosdós tervével? Útközben Huba elkapott és maga felé fordított. - Hát Petra? - kuncogtam.
- Ki ráz a hideg tőle. - mondta unottan.
- Szerinted mi van Levivel? Nem szokott ilyen lenni, társasági ember.. most meg. - húztam el a számat. - Beszéljünk vele - ragadtam meg a kezét, és elmentünk Leviig.
- Mi van öcsiii? - húztam ki a füléből a fülhallgatót.
- Mi lenne? - nevetett. - Egyébként a mosdó nem jött be, mert tanárok állnak ott. - nézett Hubára.
-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése